Wednesday, September 2, 2009

DAN 17/DAY 17

CWT -50M

   Svaku priču do sada sam počinjao ustajanjem ili ti početkom treninga, a ovu ću početi od samog kraja, sedenjem u Aqua Marini sa najboljim pogledom na prazan Blue Hole.
   Goran, Urke i ja, ekipa Freedive Srbije.
Počinje priča o danima koji su nam “ostali” i kako ih iskoristiti na najbolji mogući način.
Da li se takmičiti ili jednostavno biti usredsredjeni na trening i za sada svako na svoj lični maksimum i satisfakciju.
Ili možda te pare uložiti na bolji način, uraditi par ličnih treninga sa 
Sarom Campbell.
Videćemo...

                         Sara Campbell, World Champion Freediver
                                www.sarafreediver.com
   
   Ove tri nedelje su definitivno znatno uticale na moj napredak u ovom sportu ali smo se svi složili da bi nam još toliko sasvim odgovaralo.
Bitno je da smo ovde i da radimo ono što nas čini najsrećnijim.
Sto se mene tiče, na ovom treningu sam se osećao odlično i spremno da probam i jači zaron u CWT-u.
   Ostvarena dubina -50m, opušten i lagan zaron. Osećaj da je moglo više i zadovoljstvo zbog opuštenosti i samog "tripa" tokom celog zarona.
Sa treninga odlazim prezadovoljan jer sam donekle već ostvario planove i lična očekivanja za ovu godinu.
Što ne znači da vec na sledećem treningu neću ići dublje…


Live.Love.Freedive




No comments:

Post a Comment